Träningar

TRÄNINGAR

Torsdagsträningar 2020 start 4 juni!

Dessa träningar är öppna för alla medlemmar och vi hjälps åt så att alla känner en tillhörighet oavsett vilken nivå man tränar på eller vilken gren man tränar.

Är du ännu inte medlem är du välkommen och se vad vi gör. Kanske bestämmer du dig för att bli medlem i klubben.

På grund av det rådande läget med coronaviruset så tar vi med eget fika. Vi följer myndigheternas restriktioner och riktlinjer. Håller avstånd till varandra, är noga med handhygienen osv.

Vår strävan är att det skall finnas en stugvärd till varje torsdag och som finns på plats. En stugvärd är ingen instruktör, utan vem som helst kan hjälpa till med denna uppgift och är olika varje gång. (Normalt sett så är det stugvärden som kokar kaffe.)

Skott - kan förekomma 17.45-18.15

© Malung-Sälens Brukshundklubb c/o Hanna Simonsson Adress: Östra Ärnäs 168  780 64 Lima  e-post: msbk@malungsalensbk.se
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång